2011.12.02.
06:00

Írta: Calum

Prečo sa na poradách nič nedotiahne do konca?

 Je pondelok ráno, obloha je sivá a prší. Jozef, výkonný riaditeľ firmy, sa zlostí - veľmi zlostí. Firma stráca podiel na trhu, predaj klesá, je odhodlaný s tým niečo spraviť. Niekto si to dnes odskáče. Narýchlo zvoláva poradu...                   

Braňo z oddelenia predaja si zavolá kolegov, ktorí neboli pozvaní, Martin z marketingu nemohol prísť, posiela však svoju sekretárku aby si zapisovala, Marcela z finančného oddelenia uzatvára kruh. Búchajúc päsťou na stôl Jozef opisuje problém a fakt, že ak sa s ním niečo neurobí, budú padať hlavy. Braňo si uvedomuje nebezpečenstvo a rýchlo začína s ukľudňovaním situácie číslami z prieskumu trhu a z predpovedí predaja na nasledujúcich šesť mesiacov. Sekretárka z marketingu, so stúpajúcou neistotou, začína hovoriť o plánovaných promočných kampaniach a vynikajúcich výsledkoch, ktoré sa od nich očakávajú.

 

Ostatní v skupine sú nervózni, ale neistí ohľadom toho, čo môžu spraviť pre vec. Napriek tomu, po niekoľkých hodinách všetci súhlasia, že idú správnym smerom, ale každý jeden by mal “zdvojnásobiť svoje úsilie”.

 

Čo sa stane potom?

 

Nič. Nasledujúci mesiac bude ešte stále pršať. Jozef bude búchať do stola trochu silnejšie a možno budú naozaj padať hlavy. Ak hovoríme o zvolávaní a vedení užitočných porád, Jozef ich vedie štýlom “behu so zviazanými nohami”.

 

Ale v čom vidíte problem vy?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://idorablo-sk.blog.hu/api/trackback/id/tr543422066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása