Aby si mal prehľad o udalostiach, prečítaj si predošlý blog!
Tak, pozrime sa teda, čo mohol Jozef urobiť lepšie….veľa vecí mohol zariadiť lepšie, ale začnime pekne po poriadku:
Maj konkrétny cieľ! Napríklad:„Chcem spoznať mienku kolegov, ako vidia situáciu oni.”
Nech sú na porade tí, ktorí majú čo povedať k danej problematike! Napriek svojej zaneprázdnenosti je osožnejšia prítomnosť Martina ako jeho sekretárky.
Urči si konkrétne ciele pre účastníkov! Martin môže napríklad predviesť, ktoré marketingové nástroje môžu pomôcť v danej veci.
Pošli každému profesionálnu, motivujúcu pozvánku!
Jozef si teraz všetko premyslel a poradu začína iným spôsobom.
„Zdravím Vás všetkých! Som zvedavý aký máte názor na problémy v oblasti predaja a čo by sa dalo urobiť, aby sme našli riešenie.” Martin, ktorý je tu vôbec po prvýkrát, si je istý v tom, že pravým riešením je dobrý marketing. A tak sa pustí do 15-minútového monológu, kde hovorí o dôležitosti marketingu a o potrebe inzercie v novinách a televízii. Marcele je cudzia terminológia marketingu ako aj nekončiaci monológ a nezáujem Martina o názory ostatních, a tak neustále skáče Martinovi do reči. Podľa nej treba jednoznačne posilniť a sprísniť finančnú kontrolu a zjednodušiť riadenie firmy. Ešte nedopovedala, teraz ju pre zmenu prerušuje Martin a vysvetľuje o profiloch, štuchnuťiach a sociálnom webe.
Braňo medzitým zaspal. Možno by sa ho oplatilo niečím prebrať?
Po dlhej, konfliktmi a prerušeniami ozdobenej hodine si Jozef sám pre seba konštatuje, že niektorí spolupracovníci sú „veeeeľmi nevychovaní” ……., a že sa nič nedeje tak, ako si to doma naplánoval.
Čo si myslíš, kde sa stala chyba tentokrát?